mhdmraa imkansız vs dicekler simdi hemen😂😂 ben 15te hissettim doktorum da onaylamıştı ultrason da karnıma bastırırken kasığıma pıt pıt seyirme olmustu oda karnındaki yağ oranı az ondan hissedebilirsin demisti. zaten ilerleyen haftalarda bebek hareket ettikçe anlıcaksın onun olduğunu