moom222 gayet iyi bir değer, ilk 3 ay zaten baskılanma oluyor tsh’ta ve düşüyor biraz. Benim 5. Ayda yapılan tahlilimde tsh 0.01 çıktı, dahiliyeye yönlendirdi doktorum. O zamandan beri ilaç kullanıyorum. Değerim 1,5 olduğunda doktorum ilacın dozunu düşürdü. En son tahlilde 0,68’di değer, doktor gayet iyi yüksek olması da problem böyle kalsın dedi