Aybuke35 Merhaba arkadaşlar 12 haftamda düşük tehlikesi yaşadım az birşey kanama geldi doktorum progestan ve düşük tehlikesi için 6 iğne verdi düzenli kullandım. 1 ay yattım wc hariç kalkmadım şuan 16+5 haftamdayım tekrar kontrole gittik kese yukarı çıkmış fakat plesentada kanama devam ediyormuş. Ara ara kasığımda çok ağrı oluyor. Doktor 1 hafta daha yatıp sonra günlük 20 dk yürüyüş verdi ve progestanı bıraktırıp 6 iğne daha verdi. Böyle durum yaşayan var mı sizler neler yaptınız?
Gizem51 Aybuke35 bende o haftalarda yaşadım tavsiyem bol bol ayaklarını yukarı kaldır dinlen normale dönüyor hiç iş yapma yat sürekli iğneleri vurun
Aybuke35 Gizem51 çok teşekkür ederim çok tedirgin olmaya başladım. İşimi dahi bıraktım yeterki birşey olmasın diye 1 ay oldu kanama geçmeyince tedirgin oldum