Hilalhamza Merhaba ocak 5 te transfer oldum bugün hastaneden yarın kan testi verin diye aradılar bu kadar erken teste sonuç olumsuz çıkarmı hayal kırıklığına uğramak istemiyorum
Oznurkk Hilalhamza bende 6.günü verdim çıkmıştı. Ama kimse bana demedi. Kendim merakıma yenildiğim için baktırdım
autumn Hilalhamza transferin 9. günü oluyor aslında çok çok erken değil ben 11.gün test vermiştim pozitif çıkmıştı
Carriebradshow Hilalhamza evet kan testi yaptırdım. Hiç idrar testi yapmadım onlar geç gösteriyor biraz. Varsa da çıkmazsa moralim bozulmasın diye kan testi verdim.
Trkn_09 @Hilalhamza merhaba benim 3.gün embriyosuydu 8.gün kan testinde çıkmıştı idrardada görmüştüm inşallah hayırlı sonuçlar alırsınız
mirage333 Hilalhamza daha cok erken bence 5. Gün embriyosu ise 10. Gün, 3. Gün embriyosu ise 12. Gün vermek gerek diye biliyorum. Transfer günününe saymiyorsunuz.