Zbusra344 Doğumuma 90 gün kaldı ilk gebeligim korkmaya başlıyorum 19 yaşındayım hem doğumdan hemde sütüm gelir mi acaba yada banyo yaptırabilir miyim korkuyorum küçük olacağı için Ve 7 aylik hamileyim karnım fazla çıkmadı bebek çok zayıf olur mu
Yagmurdgdgn13 Zbusra344 karnın büyüklüğü küçüklüğü bebeğin zayıf ya da kilolu olduğu anlamıma gelmez canım. Sağlıklı beslenmeye çalış bebek son 3 ay da kilo alıyor zaten. Ben de 17 yaşında anne oldum. İnanın bebegi kucağınıza aldığınız zaman o annelik duygusu o kadar ağır basıyor ki her şeyin en iyisini yapmaya çalışıyoruz. Kendinize inanın güvenin gerisi gelir
Seymanur_22 Zbusra344 allahım herkese hayırlı kolay doğum nasıp etsin sen böyle sitres yaptıkça korktukça bebeğin de etkilenir hatta doğmak istemezmiş doğumun bile daha da zorlaşır ilk önce düşüncelerini düzeltmen gerekir her geçen gün çok şükür evladıma bir gün daha yaklaştım diyerek kendini yatıştırman gerekir ki doğumda bile her sancı girdiğinde ay yine sancı geldi demek yerine bebeğime bi adımdaha yaklaştım demek gerekirmiş sen gönlünü ferah tut herşey olacağına varır