rsatlgn Hanımlar iyi akşamlar 🙋🏼♀️ Sami ulus Turgut Özal da Doğum yapan yapacak olanlar var mı aranızda hastane hakkında bilgi almak istiyorum.. Odalar doktorlar vs :)
RamazanFuLyaUzuner Bende oraya gitmeyi düşünüyorum biraz araştırdım herşey özel gibiymiş tek kişilik odalar da kalınıyormuş cihazları falan çok iyiymiş kalabalık değilmiş çünkü kimse daha bilmiyormuş devlete geçtiğini benim arkadaş da orda Doğum yaptı çok övüyor allah razı olsun diyor ama baştan kayıt yaptırılıp takibiorda yaptırmak ger kmiş yoksa Doğuma almıyorlarmış
RamazanFuLyaUzuner Minikanne06 yok almıyorlarmış takip edilmen gerekmiş belli bi haftadan itibaren orda kaydın olması gerekmiş
RamazanFuLyaUzuner Pelinzade hiç bilmiyorum bi arayıp öğrenebilirsiniz arkadasım 20 haftalıkken oraya geçmiş ama işte belli bi zamanı varmış sonrasında almıyorlarmış onu öğrenmek lazım canım
rsatlgn Pelinzade gittim bugün görüşt eşim gelsin başlasın demişler ama hemen randevu Alman lazım 182 den alsın demişler
Kubra58272 Kızlar hastane çok iyi ilgi çok güzel ama üzgünüm ki kalabalık değil diyen arkadaş neye göre demiş anlamadım ben 2kez kontrole gittim çok iyiler ama kalabalık hastane 30yatak kapasiteliymiş ve doluluk oranına göre doğumda sekle diğer sami Ulusa yönlendiriyorlarmış bilginiz olsun bide bildiğim kadarıyla takipi hastalara bakıyorlar
Kubra58272 Minikanne06 canım aslında 30dan sonra almıyorlar galiba ama arayıp sor istersen ben 18.haftada gitmiştim hiç bişey demeden bakmışlardı