Ezgicck Dün geceden beri akıntının içinde hafif kahverengi gibi lekenlenme oluyor ama hiç ağrım sancım yok 14 haftalık hamileyim bu durumu yaşayan oldu mu?
Kubra10_ Ezgicck bende de olmuştu aynı şey doktorum böyle olduğunda progestan tablet kullan demişti. Sen de bi danış istersen ultrasonla bakmak gerekebilir
Ezgicck Kubra10_ teşekkür ederim canım aradım ulaşamadım da eşimde bugün nöbetçi ondan gidemedim aklıma takıldı kötü bişey olur mu diye