Kızlar çok araştırdım ben naapsam diye,en son melodi çikolatadan cikolataları sipariş ettim(kendi sitesinden)(yaldızlı sargılı madlen),fotomagnet sitesinden de etiketleri bastırdım 100 tl civarına geldi.Cikolatalarin uzerine yapistirdim hem tadından emin oldum ki asiri lezzetli hem de tasarimi kendim yapmis oldum.Nişanda gelen çikolata tepsisine dizdim.Eger illa çikolata kutusu da süslü olsun derseniz ayrı tabi de elinizde öyle güzel tepsi vs varsa böyle de yapabilirsiniz 🥰