nrg_gzr Kızlar 39+3 oldum belimde ağrı var bacaklarıma iniyor regl olacam gibi doğum belirtisimiiiiiiii
ezgi0901 nrg_gzr ben daha 35. Haftadayım ama bildiğim kadarıyla doğum sancısı olduğunu anlaman için sancıların arasındaki süreye bakman lazım. Saate bak böyle 10 dk da bir iki kez geliyorsa doktorunu ara hemen
Rabiakoksal nrg_gzr hamileliğin son haftalarında bu ağrılar çok normal doğum samcılarının düzenli aralıklarla gelmesi gerekir. Sağlıcakla gelsim minik