Momy10 Arkadaşlar merhaba, tarif etmekte zorlandığım bir ağrım var daha doğrusu sanki bir yere vurmuşumda orası çürümüş gibi karnımın içinden gelen değişik bir acıma bir kaç gündür var benzer durum yaşayan var mı? 34+3 haftalığız bebek hareketleri normal
Mrvsmt2502 Momy10 karnım üzülüyor gibi diyorum bazen eşime o ne demek diyor aynı hissediyorum sanki karnım içerden katlıyor geriliyor gibi içten darbe almışımda acıypr gibi
arzm28 Momy10 bnmde bu sabah vardi canm ozelljle sag tarafta sanki biri cimdiklems içeriden gbi bi aci var 23 haftalgm bndr
Snaipk Momy10 benimde geçen gece oldu sağ tarafımda içerden bisey batiyomus gibi dayanilcak gibi değildi diğer akşam da karnımın tam ortasında aynı batıcı bisey oldu bebekten dolayı belkide sorucam doktora bakalm 25 haftadaym brnd
bursayildiz Momy10 Ben de 31 haftadayım aynı şey dün akşam oldu ama sabah uyandığımda yoktu. Çok üstünde durmadım sanırım normal
ayshe54 arzm28 vallahi bende aynı, neden oluyor acaba bende 23 haftalığım resmen sanki karnımın sağ tarafında bir yeri vurmuşum acısı var. Ay biri resmen beni anlatmış
arzm28 ayshe54 evet yaa smdi gitcem doktora bende enfeksiyon var ona bağlıyorum bide sol kalcam varga Allahm tutmuyor oyle bir ağrı yok :( ya 1 gum cok iyiysem 2 gun kotuym sennde oylemk
Momy10 bursayildiz umarım öyledir benim bir kaç gündür aynı noktada devam ediyor geçer diye bekliyorum
ayshe54 arzm28 aaa enfeksiyon malesef ki bende de var. Sizden haber bekliyoruz bakalım doktor ne diyecek. Ben karantinadayım yoksa doktora soracaktım
arzm28 ayshe54 bende idrar ve.kan vermstm idrar yolu enfeksymu cikti yine ben ona bağlıyorum da bilemiyorm sag kasik boşluğumda agriyor çünkü
Yagmury35 33+6 yım aynı şikayetler bende de vardı bı kaç gün önce oldu o acıyan yerde çok hafif bı kırmızı çatlak olusmus acısı da geçmişti belki sizinde öyle biseydir