Aysezey lohusa psikolojisindesin canım geçecek tabiki ben de 2 ci çocuğum da öyle oldum sonra düzeldi, 5 aylık bebeğim karnımda öldü öldükten 2 yıl sonra 3. Bebeğime hamile kaldım o kadar çok istedim ki bu 3.yü hiç sevgisizlik yaşamadım, bi taneyi kaybedince insan anlıyor kiymetini canım, şükür et o senin canından kanından sana muhtaç, sevgine muhtaç, sen sevmezsen kim sevebilir ki onu, sen annesin annelik kolay değil düzelecek gülüm inan buna🙏❤️