Selamm herkese :) ben ağustosta kimyasal düşük yaptım. Doktorum 2 ay korun dedi ben ise korkudan 4 ay korundum aynı şeyleri yaşarım diye. 2 aydır deniyoruz geçen ay nasip olmadı bu ay ovulasyon testiyle denedim. 6 gün kaldı ve sol kasığımda bir ağrı var bu normalmi :(