Arkadaşlar,12.haftadan sonra normalde folik asiti kesiyorlar. Ben başından beri regenesiz max kullandm.doktorum buna devam etmemi ve yannda maltofer de verdi.ikisindede folikasit var. 12. Haftadan sonra folikasit fazlası zararlı değil mi?Doktora gittiğimde sorcam tekrar.bu ikisini doğuma kadar kullanan var mı?