Handecik evet canım ense kalınlığı ne kadar az o kadar iyi. Benim 2,2 çıkmıştı, sonuclar çıkana kadar kafayı yedim valla. Kan değerleriyle birlikte yorumlanıyor ama, değerler sonucunda tablo falan oluşturuluyor ona göre risk cut off değerinin altında ya da üstünde gibi ibareler oluyor. Ama ense kalınlığı gayet güzel, burun kemiği de göründüyse ultrason bulgularında herhangi bir sıkıntı yok demektir. Kan değerlerin de sıkıntısız çıkarsa harika 💜