HafizeMina Merhaba sevgili anneler. Gebelikte lazer epilasyonla ilgili bilgisi olan var mı? Ben evde kendi cihazımla yapıyorum araştırdığım kadarıyla son 3 aya kadar bir riski yokmuş ama sizlerinde bilgisine başvurmak istedim 🥰🥰
zzeynepyldrm HafizeMina bende gidiyordum lazere fakat hamile kalınca doktoruma danıştım kesinlikle önermedi hangi cihazları kullanıyorlar bilemem riske atmayın dedi.
MerveeD HafizeMina İlk 4 ay onermıyorum dedı doktorum ve guzellık merkezimiz, 4 aydan sonra da cok ihtiyacın yoksa gitme son 2 ay gt dedı doktorum
Emossk HafizeMina evde hangi makine yi kullaniyorsunuz benimki Philips hiiic araştırma yapiiilmamis o yüzden yapmadım son aylara kadar doktorlarda önermiyor
ebrusngl Bende gidiyordum hamile olduğumu öğrenince güzellik merkezim kaydımı dondurmam gerektiğini hamilelikte zararlı olduğu için işlem yapılmadığını söyledi bende dondurdum
HafizeMina Bende internet araştırma yaptım son 3 ay riskli yaptırmayın diyordu. Doktoruma sormadım ama riske atmamakta fayda var sanırım
Emossk HafizeMina müşteri hizmetleri nden bilgi aldınız mı bana hiç denenmemiş sonuçları nedir bilemeyiz dediler bence kullanma
Deva22 Benim doktorum çok rahat sanırım deri yoluyla bir işlem olduğu için yapılabilir dedi ama ben tercih etmem tabi ki
mirage333 HafizeMina ben doktoruma gobek ve bel kısmımda tüyle çıktı agda ile alsam sorun olurmu diye sormustum. Oda istersen lazer epilasyonda yaptirabilirsin hicbir sorun yok , ondaki radyasyon bebegi etkilemez dedi 🤭
elifinilki27 HafizeMina Bende evde kendim yapıyordum doktorum riske atmayalım demişti o yüzden yapmadım hemde doğum yaptıktan sonra kıllar yine çıkıyormuş sanırım öyle dedi