Hamilebirannee bence halilhan birleşik olmuş yani ben büyük ismi koymaya çok karşıyım ama koysaydım iki ayrı isim gibi koyardım ki çocuk büyüdüğünde isterse ikinci ismini ayrı olarak kullanabilsin diye. Mesela uyduruyorum şuan Halil Umut koyardım, isterse Umut ismiyle devam etsin 🤣 ama içinize sindiyse tabi ki koyun, işin sonunda en çok kahrı anne baba çekiyor, isim koymak da sadece onların hakkı 💕