Tugce137 Ben 3 aylık hamileyim 2 düşük yaptın bundan önce çok sancım oluyor bel ağrılarım karın kasık sancılarım daha önce yaşayan var mı böyle sürekli sancı
Derininannesi_ Tugce137 21+5 deyim sürekli karnım kasığım ağrıyo enfeksiyon cıkmadı bi sıkıntımda yok şükür hersey yolunda. Doktorum kabızlıktan olabilir dedi magnezyum verdi bi de cocuk cok hareketli ondan olur dedi
Benferus Tugce137 27. Haftadayım hala yaşıyorım doktorum normal olduğunu söyledi bende 1 kürtaj bir kimyasal gebelik geçirdim 2 de histeroskopi oldum doktor işlem gören bayanlarda ağrı daha çok oluyo dedi🤷🏻♀️🤦🏻♀️