Kızlar bebeğime oda yapıcam. Ama anne yanı beşik olarak nasıl tercih etsem bilemedim. Park beşikler normalde hiç sevmiyorum çok hantal duruyor. Ahşap olanları daha çok beğeniyorum. Ama şimdi kararsız kaldım zaten oda yapıyorum daha pratik olarak birde kendi ailem şehir dışında onların yanına giderken uzun süre kalmalargda götürebilir diye düşndüm ama sizce nasıl yapmalıyım