İnşallah doğurunca geçer ama ya sanki ömür boyu bu ağrıyla kalıcam gibi hissediyorum artık😬
Yere çömelip kalkarken özellikle ya da oturduğum yerden kalktığım anda çok fena saplanan bir ağrı bu.
Ben yürüyüş yapamıyorum, hareketsizlikten de mi oluyor bu kadar acaba?🙄