anneyimmm42 Kızlarrrr beta değerinden sonra ilk muayene kaç gün sonra oldu ? Benim 1 hafta kaldı ilk muayeneye
anneyimmm42 Aslaninannesi01 bizim de doktorumuz 20 gün sonra ultrason bakıcaz dedi. 1 haftamız kaldı çok heyecanlıyızzz👶
Aslaninannesi01 anneyimmm42 sizde sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah benim oğluşum şuan kucağımda çok şükür 😍