Kızlar günaydın. Malum soğuklar var ve mahallemizde köpekler kol geziyor dışarıya yürüyüşe çıkamıyorum. Akşam eşimle çıksam soğuktan yüzüm felç geçirecek gibi oluyor. Acaba yürüyüş bandı sağlıklı olur mu siz bu konu hakkında negatif şeyler duydunuz mu