Günaydın kızlar 29+5 haftalık hamileyim grip oldum daha doktor randevuma var çok kötü öksürüyorum hatta dün öksürürken altıma kaçırdım burnum akıyor evde bitkisel olarak kullanabileceğim birşey önerir misiniz yada hamileliğiniz de hasta olan varsa ne yaptı söyleye bilir mi kendimi hiç iyi hissetmiyorum gözlerim kapanıyor resmen