Mrvsoner Hanımlar daha doğum yapmadan basur oldu ve ilerledi kabızlığım olmuyor ama sanki doğum yaptıktan sonra daha kötü olur diye korkuyorum başına gelen var mı nasıl geçti neker yaptınız
Sukranerolkaradag Mrvsoner ''Hamişlere tavsiyeler'' diye demin bir post açmış bir arkadaş onu oku istersen.
Sedatasdan Mrvsoner bende aynı durumdayım canımm kabız olmadım hiç ama basurum var doktora da hiç söylemedim bu gittiğim kontrolum de söylicem bende korkuyorum daha da artarsa diye Allah yardıcımız olsun
buse_yildiz24 Mrvsoner canım bende kabız olmadığım halde basur oldu. sabah öğle akşam zeytinyağı sürdüm o bölgeye ama ben pamukla sürmedim parmağımla sürdüm Allaha çok şükür küçüldü daha iyi bikaç hafta öncesinden, daha da devam ediyorum 🙏🙏 tavsiye ederim 👍
Mrvsoner Sedatasdan normal doğumda ıkınmadan dolayı olmayanda bile çıkıyormuş benim ki çok kötü baya çıktı 🙈😥
Zagrozunannesi uyuşturanın ismi anestol pomad hemoroid için olanın ismi de procto-glyvenol bu ılacları alın hamıleyken kullanılabılıyo agrıyı azaltıyo ayrıca zeytınyagını biraz ısıtın bı pamuğa dokun ve gece yatmadan o bölgeye koyun bu sekılde her gece yapın ınsallah küçülecektir bi de bi tane yeşil dıkenlı bıyık var sımdı adını hatırlamıyorum aktarlarda satılıyormuş ben bulursam alıcam ıcındekı jeli çıkartıp krem seklınde oluyomus zaten onu o bölgeye sürüyormuşuz hem agrısını alıyormuş hem de küçültüyormuş 😏önceki ebeler Doğumda orayı ittiriyorlarmış böylece eskıden Doğum yapan kımsede böyle bı sorun yok ama artık Doğumda yapmıyorlar kım onunla uğraşır dıyolar sallamıyorlar halbuki onun agrısı Doğumdan sonra beter ben cektım yanı bılıyorum 😓
inci_f Ben de kanama agri yoktu ama doktorum proctolog onermisti, bi de sivi beslenmeye ve cok ikinmamaya dikkat edin , gecmis olsun 🙏
Mrvsoner inci_f bende bekarkende vardı hamileliğimin ilk zamanları kabızlıktan dolayı çok zorlandım ama sonra bir şey olmadı şimdi bidaha çıktı başka o canımı yakıyor
Mrvsoner inci_f benim halam bu yüzden ameliyat oldu çok zor oluyor düzelene kadar korkuyorum o yüzden
Mrvsoner Sedatasdan kabızlığada dikkat ediyorum çünkü hamileliğimin ilk zamanları çok çektim düzeldi yine oldu