Merhaba, 32.haftama yeni girdiğim şu son iki gündür nstde sancılarım görünüyor, serum, ciğer geliştirici iğne ve kasılma azaltıcı ilaç vermelerine rağmen her 20 dakikada 4 kere oranlar 70 lere kadar çıktı ama ben hissetmiyorum. Doktorum en son tam istirahat verdi evde bol bol dinlenmem gerektiğini söyledi ama 32 hafta çok erken olduğu için korkuyorum açıkçası. Daha önce böyle bir durum yaşayan var mı? Ne yapmam lazım ve sizce en azından 37.haftaya kadar bu bebiş içimde durabilmeye dayanabilir mi sizce?