Benim ilk doğumum da 4.080 Gr doğdu çook zor oldu ama normal oldu.3 aylık bebek gibiydi doktorlara kalsa asla doğuramazdım kafası çıkmaz kafası çıksa boyundan tıkanır falan dediler,sen Allah a inan pozitif düşün,dua et sağlıkla kucağına alırsın inşallah🤗