Prensannesi38 https://imgyukle.com/i/ojIChR Doktor bu nstye göre yatış verdi 2.gebeligim ama hatırlamıyorum oğlumdan gerçek sancı olması için daha yüksek olması gerekmiyor mu 🤔 1 gün SONRA doktor iyi sancın yok dedi acaba ilaçlarla durdu mu ki ?
melekylmzr Prensannesi38 haftan mı küçük 36dayım bende de böyleydi pazar günü eve yolladı senin kız beklemiycek gibi yakındır dedi ama belli olmaz bunların işine dedi çok yüksek değil evet
Prensannesi38 melekylmzr Benim sancı değil ama kasıklarımda ağrıyor bide karnım çok sertleşiyor yani kasilma sende durum nasıl ?
melekylmzr Prensannesi38 bende 25den beri çekiyorum bunları canım nstde sancılarım çıkıyor bu zamana kadar geldim şükür ilaçlarını aksatma ondan önemsemiştir benim doktor biraz rahat ben başka bir yerden aldım tedbirimi de bu zamana geldim Rabbimin izniyle
melekylmzr Prensannesi38 canım kasılmam 17den beri var magnezyum verdiler mi sana kullandım biraz kesmişti sonra benim baya ağrılı olmaya başladı karnimdan belime bacaklarıma kadar yaşadım açıklık için felan baktılar ama yoktu
melekylmzr mucizegebelik6 ben bıraktım canım hemen başladı zaten kasılmadan rahim ağzım kısaldı o erken zamanlarda progestan fitil magnezyum her hafta serum alıyordum hastaneden kesmek için