Perinatoloji uzmanı Gülseren yücesoya gittim 20+5 haftalıkken çok iyi bir doktor diye duymuştum işinde iyi olabilir ama çok alakasızdı ayrıntılı bir bilgi vermedi sekreterine söylerken duydum herşeyi aman aman bir açıklama yapmadı bebeğim pozisyonu şuan çok iyi değil kalbini göremiyorum tam olarak dedi yürüyüş vs yap falan da demedi sağa sola döndürmedi bile ileriki haftalarda çocuk kardiyoloji baksın dedi geçiştirdi resmen