Merhaba arkadaşlar size cesaret vermek için pozitif doğum hikayemi paylasmak istedim
39+6 da su azalmasindan dolayı yatisimiz pazartesi günü yapıldı . Normal doğum istediğimiz için fitil le doğum başlatıldı ardından nişanım gelmeye başladı ve ve suni sancı verilmeye başladı 2 cm açıklıktan sonra . Sonra ben çok yoruldum ve dogumhanede bunaldım doktorum bu akşam dinlenmemi ve kata çıkmamı söyledi. Acikligim ilerlemezse gece sezeryan a alırım demişti bende bebeğe kavuşmak iç n sabirsizlaniyordum bu sefer üzüldüm gece doktorumu aradım beni sezeryana alın yarını bekleyemem diye . Tabi kendisi kabul etmedi sabırlı olmam gerektifini ve sürecin uzun olabilceginden bahsetti . Ben ikna olmadım tabi sabah sezeryan olur diye konuşurum dedim . Gece 3 bucukra kendi sancılarım başladı ve beş bucuga kadar sancı çektim ebelerli cagirmadim ılık duş alıp sürekli haraket yaptım .çünkü benim için sancı çekmek alttan muayne olmaktan daha iyidi. En zorlu süreç buydu benim İçin .daha sonra iki saat geçti ve dayanamiyanca dogumhaneye haber verdim ebe kontrol etti ve beş cm olmuştum. Dogumhaneye indik ve epidural yaptık onun öncesinde lavman yapmıştık . Epidurali altıda taktık benim o sıra 6 cm olmusru acilmam ve sonrası inanılmaz hızlı ydi. Sancılarım bitmişti sadece uyuşma hali vardı alttan muayneler asla canımı acitmiyordu . Sürekli baktırdım yarım saatte yedi bı yarım saat sonra sekizdi. Daha sonra bir baskı hissettim ve ebeyi çağırdım kafası gözüküyor Muş ve on cm tam açılma olduğunu söyledi yatakta ıkınma çalışmalarına başladı sancı hissedince epidural olduğu için sanciyi kasılma olarak hiissettim ikindim . Sonra çatala girdim 10.30 da on dakika sonra doktor geldi ve 50 gece dogumunuz gerçeklesti. En önemli nokta ikinmakti canımın son damlasınq kadar ikindim ve kısa sürede bebek kucağımdaydi. Dikişlerm oldu evet çünkü bebegimi 2800 beklerken 3600 oldu ve ben minyon bir insanım. Ama sorun yaşamadım dünden beri inşallah yaşamamda . Doktorum farklı bir dikiş tekniği uygulamış .
Normal doğumdan sakın korkmayın yaratılışmiz gereği vucudmuz bunu kaldirabiliyor asla yapamam dediğim şeyi gerçekleştirdim . Ve gelen sancılar naisl diye sorarsanız adet ağrısının fazlası diyebilirim. Yani benim için 6 cm e kadsr öyleydi ne doğumda ne sancı cekerken bagirdm internete gordugum nefes tekniklerini uyguladım sancıları öyle karşıldim doğumda da aynı şekilde sadece bir ara bagirabilir miyim diye sordugumu hatırlıyorum daha Güzel ikinmak için 🤣
Sancı cekerken de başkaları duyup kötü olmasın etkilenmesin diye hep inledim icimden.
Bu mucizeyi her kadın yasamali ve riskiniz yoksa mutlaka denemelisiniz denemeden sezeryan a karar vermeyin derim çünkü acı eşiğinizi bilemezsiniz ve doğum sonrası istediğiniz gbi bebeginizle ilgilenebilirsiniz. Şu an tek sorunum basur 🤣 inşallah geçer oda .
Ben yaptıysam herkes yapar diyor ve doğum maceremi burada sonlandiriyorum. Sorusu olan varsa sorabilir🤗