Kızlar 31 haftalık hamileyim.24.haftada suyum azalmaya başladı ne yaptiysan artmadi bugunki kontrolde daha da azalmiş kritik seviyeye gelebilirmiş.Doktor her hafta kontrole karar verdi ve hazirlikli ol erkenden alabiliriz dedi.Bebegim suanda 1850gr 43cm.O kadar endiseliyimki ilk hamileligim ve nasil olacak ne yapacagim bilmiyorum.Benim gibi durumu olanlara uygulanan bir tedavi varmi acaba haftayi uzatmak icin.Bebegi su azligindan erken doganlarin şuan durumları nasıl? Yardimci olursaniz sevinirim🙏