sibelibik yooo almana gerek yok saglık ocahına sabah saat 7.30 veya 8 gibi gigçt hangi testleri istedilerse aile doktoruna söyle benden bunu istediler diye oda tamam asagı in gösterirler sana der büyük ihtimale bende hep öyle doktorun gösterrir eyer devlet hastanesi ne de gidersen yine sabah erken gitt hangi testleri yatırıcak san giris yap ve doktorun yanına git benden bunu istediler yaptırmak istiyorum de ordada yine yönlendirrler işlemlerini yaltımdan sonra sonuvlar ya aynı hün yada sabah vıkar gel al der gider alırsın senden onları isteyen doktora verirsin yada e nabızdanmıydı neydi sonuclar gözüküyorzaten doktorun girer bakar ordan kuzum