Hazalcemal Gece bunalıyorum hıc uyuyamıyorum cok uykum olmasına ragmen belimde agrıyor sag tarafım sadece bu sorunları yasayanlar varmı kacuncı haftadasınız
Ezram2121 Hazalcemal ben ben ölüyom sancilardan uykum haram yarın kontül var inşallah iyi geçer bu sabah mide bulantisiyla uyanmak sanciyla ayy
Elif_55_ Hazalcemal belde agrı varsa mutlaka sancı başlamıştır. Ben 35 haftalıkken başlamıştı. Doktorunu ara ya da hastaneye gitmelisin.
Cankuzusu Hazalcemal bende aynıyım 35+4 geceleri kasilmayla uyanıyorum nefesim kesiliyor resmen kaç kez uyanıyorum bilmiyorum doktoruma sordum normal dedi son haftalarda olduğu için
esredn Hazalcemal 35+3 benim de öyle. Belim ağrıyo hangi tarafında yatıyorsam o bacağım ağrıyo daralıyorum vs. 2 gün uyumuyorsam 3. Gün bayılıyorum sonra gene aynı döngü. Bir aydır iyice arttı.
Acemianne__ Elif_55_ Bende de 36 yım geceleri belimde ve karnımın altında ağrı oluyor bacaklarıma vuruyor zar zor uyuyorum sabah geçmiş oluyor. Sizde nasıl ilerlemişti acaba
Hazalcemal Cankuzusu bende de aynı durumlar canım cok kez uyanıyorum lavabodan hıc cıkamıyorum bunalıyorum nefesim kesiliyor gibi oluyor
Hazalcemal esredn aksam uyuyamıyorum gunduz de salak gibi geziyorum birde stres cok fazla sınır var bende bagırı veriyorum en ufak bırseye öylemi sızdede
esredn Hazalcemal gündüz de uyuyamıyorum hep uykulu sersem sersem dolaşıyorum. mümkün olduğunca kontrol etmeye çalışıyorum kendimi. Eşime soruyorum bazen nasıl davranıyorum sana bilmeden birşey yaptım mı diye? Ben biraz içimde yaşıyorum sanırım durduk yerde ağlıyorum gizli gizli bazen sanki başıma kötü bir şey gelmiş gibi hissediyorum sinir boşalmaları yaşıyorum. Babam baya rahatsız hasta yazdan beri. annemle abim perişan oldular. Ben yardımcı olamıyorum ondan da etkileniyorum haliyle. Üzülüyorum.
Hazalcemal esredn bende de aynı durumlar var kuzum benimde annem rahatsız hep aklım onda zamanla senin gibi bırsey olmuş gibi bunalıyorum sıkılıyorum bazen kırıcı da olabiliyorum pısman oluyorum sonunda ama elimde olmuyor bebegının cinsiyeti ne kac haftalık hamilesin bu arada Rabbım sifa versin babana ınsallah ıyılesır 🙏
esredn Hazalcemal hepsine şifa versin.🙏🏼 Durumunda farkındasın aslında. Yazıktır hem kendine hem çevrene. Nefes egzersizleri deneyebilirsin kendini sinirli gergin hissettiğin zamanlarda. Çok işe yarıyor en azından çevrene karşı daha dikkatli davranıyorsun yavaşlıyorsun çünkü oda daha mantıklı davranmanı sağlıyor. Ben de işe yaradı en azından. Bir de şöyle düşünüyorum ben mesela eşim zaten çok yoğun çalışıyor sürekli etrafımda gözümün içine bakıyor bir de ben ona gergin yaklaşırsam ne hisseder? Bunu ona yapmaya hakkım yok. Bazen ben ona o bana başka kimsemiz yokmuş gibi hissediyorum öyle de sanırım. 35+3 haftalığınız bugün itibariyle oğluşumuz olacak 🧡 sizin cinsiyet nedir? Bir gün büyük şimdilik sizinkisi🥰😂 kim önce doğarsa
burcusami Bende 35 haftaya girdim bugün gerçekten cok zorlamaya başladı, ağrılar uykusuzluk.. Saga donsem ağrıyor sola dön sem ağrıyor zaten sirt üstü yatmak imkansız..