Çok şiddetli bel ağrım var ne uyuyabiliyorum ne rahat hareket edebiliyorum ve karnıma ara ara giren bir sancı var ama gaz sancısı olabilir diye düşünüyorum ve bebegim bi kac gündür karnımda sürekli toplanıyor sertlesiyor resmen karnım yamuluyor umarım bunlar doğum belirtisi değildir korkuyorum ilk gebeligim