Tugba3444 Kızlar 9 haftalık gebeyim grip oldum aşırı derecede boğazlarım ağrıyor ilaç içebilir miyim ne içebilirim bilgisi olan var mı ?
Deniz93 Tugba3444 herkes parol yazmış ama onu kafana göre kullanamıyorsun her doktor ona da onay vermıyor gebelıgın durumuna göre. O yüzden doktorunuza danışın.
Fatmasvs Bana doktorum redoksan c veya bol bol zencefil içebilirsin dedi. Parol gunde 4 kez alabilirsin dedi. 10 haftalık olduğum için almıyorum ne olur ne olmaz diye
Deniz93 Seliinnn yasak değil doktorum da onay verdi yarım çay kaşığı kadar kullanabılıyorsunuz. Bilimsel kaynaklarda da kullanılabılınir yazıyor
Fatmasvs Seliinnn doktoruma e mail atmıştım önerisi o sekil de oldu. Bir yan etkisi olsa önermezdi herhalde. Bi riski varsa her ihtimale karşı tedbirli olmak gerek tabi