Selamun aleyküm hanımlar yoğun geçen günün ardından sizinle doğum hikayemi paylaşmak istedim. Pazartesi günü doktoruma kontrole geldim düzensiz zorlayan sancılarım 2-3 cmde açıklığım vardı kilosu sağlığı herşeyi yerinde gözüküyordu haraketlerinde biraz azalma olmuştu bebeğimin beni de daha fazla zorlamaması adına ertesi gün doğumu başlatmaya karar verdik. Akşam güzel bir yürüyüş yaptım hamileliğim boyunca ilişkiyide hiç bırakmamıştık o akşamda devam ettik. Salı sabahı 3cm açıklıkla yatışım yapıldı annemle odada sürekli haraket halindeydik pilates yürüyüş squat vs tabi serumla suni sancı takıldı ama çok azar azar başladı sancımda yok denecek kadar azdı. Öğlen 1e kadar aktif olmayan sancılarla güle oynaya geçirdim sonra suyu patlattılar ve o zaman doğum sancısı neymiş gördüm 😂 bundan öncesinde 2 kez doğuyorım mu suyum mu geldi acaba şüpheleriyle hastaneye gitmiştim ebeler doğum sancısı böyle olmazdı emin ol deyip geri göndermişlerdi demek istediklerini o zaman anladım. Anneme bana böyle anlatmamıştın diye söylendiğimi hatırlıyorum, ilk ağrı vurduğunda neye uğradığımı şaşırdım. Ağrılar geldikçe squat hareketi yapıp nefes vermemi söyledi ebe her seferinde bunu yapmaya çalıştım ama inanın sancı anında çok zordu ama yatmak kadar değil. Aktif olarak 1 saat böyle sancı çektim 5dakida 2-3 defa vuruyordu artık o sıra açılma 5cmdi. Sonra suni sancıyı yok denecek kadar kıstılar ve sancı geldiğinde yatıp tek bacağımı çapraz kaldırıp tek sefer ıkınmamı söylediler her seferinde eşim bacağımı tuttu annem ıkınmama yardımcı oldu 30 dk civarı da böyle geçti sonra ebe geldi hemen doğumhaneye aldılar o sıra kaç cö açıldığını soramadım ama mucize gibi nasıl açılmış dedi doktorumda güldü ne mucizesi azmetmiş olmuş diye cevap verip gülüştüler çatala çıktım sadece sancı anında ıkınırak 5 dakika geçmeden bebeğimi kucağıma verdiler inanın çıktığını bile anlamadım arkasına 10 dakika uyuytular o sıra 1 dikiş atılmış oda geçtim bebeğimi hemen yanıma verdilertam 15:50de 3kilo doğdu Zehra kızımız. Yeni doğum yapmış olmama rağmen tuvalete gidiyprum kendi ihtiyacımı kendim görüyorprum bebeğimi kucağıma alıp sevebiliyprum elhamdulillah Rabbim sizlerede nasip etsin sancı anında tüm annelerimiz anne adaylarımız içinde dua ettim. Yeni bir anne olarak inanınki kucağınıza geldiği an her şeyi unutuyorsunuz diyebilirim, tavsiye olarakta sancıları haraketle karşılamak çok faydalı olacak belki açılmanıza çok etki ediyormuş gibi görünmüyor olabilir ama doğumda inanın çok faydası oluyor ben çıktığını bile hissetmedim kendimi çok daha beterine hazırlamıştım doğum sancılarını gördükten sonra😅 Herşey çok güzel ilerledi amma meme uçlarının çıkmasında biraz sıkıntı yaşıyoruz önerisi olan annlerin cevaplarını bekliyorum hepinize öpücükler selamlar yolluyorum😚😄🥰