Öncelikle merhabalar günaydin hanımlar zorlu ama bir o kadar da pozitif hikayemi paylaşmak istiyorum sabah sabah sıkılmadan okuyun lütfen 😍6 Ocak gece 4 sularında belimden bir ağrı geldi ondan önce bazı arkadaşlarım bilir çok sorunlu bir gebelik geçirdim düşük riskleri kanamalar ağrılar falan. Tam 39 haftaya girmiştik. Doğumdan aşırı korkuyordum ilk gebeliğim ve tek başımaydım ailem, eşimin ailesi çok yanımda olamadılar uzakta oldukları için. Tahmini doğum tarihi 13.01 di ayın 4unde kontrole gittiğimde doktor bana 13ünde gel o zamana kadar doğmazsa renkli ultrason çekelim demişti randevumu almıştım aynı gün. Böbrek taşı da olduğu için uyuyamadım belimin ağrısından kasığa vuran bir ağrım vardı. Şansıma cenaze olduğu için kendi ailem bize kalmaya gelmişti. Önce eşimi sonra annemi uyandırdım annem kasılmaları takip ediyor ama daha var diye hastaneye gitmek istemiyordu suni sancı verirler mahvederler açılman yoksa diye. 8 Ocağa kadar 10 dk da yarım saatte gelen bu ağrıyı çektim ama yalancı sancıymış. 8 Ocak saat 22.30 da hastaneye gittik dayanamadım artık. Biz doğuma gidiyoruz sanıyoruz herşeyi yanımıza aldık tedbirli gidelim diye. Şehir hastanesine gidiyordum hemen oraya gittik Nstye bağladılar sancı kasılma hiç bir şey yok. 23 Aralıkta çocuğun hareketlerinde azalma olduğu için bir gün kontrol amaçlı hastanede yattım ama sanırım çocuk uyuyordu karnımda çünkü detaylı ultrason bile çektiler nst dışında bir sorun çıkmadı boşuna yattım yani birazcık. Neyse Doktor çatı muayenesi yaptı açılmam yoktu bebeğin hareketlerinde azalma hissettim o agrim olduğu iki gün ve söyledim doktora oda bana haftasonu olduğu için ya 2 gün hastanede yat pazartesi perinatolojiye gözük detaylı ultrason çekelim ya da suni sancı verip doğumu başlatalım çocuk gününü doldurmuş dedi. Annem ve eşimle konuştum kendine güveniyorsan gir doğumu yap normal doğum imkanını çöpe atma dediler bende bir anlık deli cesareti ile doğumu kabul ettim. Hemen sancı odasına aldilar beni alttan bir ilaç verdiler ve 24 saat bekleyeceklerini nstde bir sıkıntı olursa hemen sezaryenle alacaklarını söylediler. Ertesi gün 23.00da sürem bitti ve açılmam hala 3 cmdi. Nstde artık sancı çıkmıyordu çünkü çekmiyorum sancı. Serum bağladılar sancı gelsin diye yine tık yok. 250 ye kadar çıkardılar şiddetini nst de kasılmalar düzeldi ama açılma yok artık ebeler hemşireler hep sezaryen gözüyle bakıyorlar nst ile kontrol ediliyorum sürekli. En sonunda sancı çok fazla şiddetlendi. Ama hala açılmam 3 cm… saat 00.00 oldu hala normal doğumun başlamasını bekliyoruz artık yalvarıyorum nolur eşimi arayın sezaryen kağıdı imzalasın sancımı kesin ya da çocuk içeride dursun zaman gelince gelir diye🤣 en sonunda tuvalete gitmem gerekiyor beni götürün dedim ebe bir baktı aniden 6 cm açılma olmuş üç nefeste geldi kızım. Zaten çocuk dogunca hiçbir sey kalmadı onu görünce unuttum herseyi. Gerçekten korkulacak gibi değilmiş cok kolaymış.3420 ile doğdu 52 cm. 24 saat hastanede yattık emziremedim ilk başta meme ucum yoktu sonra kanlı geldi sütüm. Ama asla pes etmedim sütümü sagdim verdim meme ucunu çıkardı sagmak. Kan uyuşmazlığı çıktı birde sarılık tehlikesi var her gün acile goturmemiz gerekiyormuş. Bugun sabah taburcu oldum hastaneden. Sarılık tehlikesi hariç bir şey yok şükür. Benimde hafif dikişlerim sızlıyor. Şuandan 2 günlük bebeğim var. Allah tüm bekleyenlere isteyenlere sağ salim nasip etsin inşallah. 😍 okuduğunuz için teşekkür ederim happykidsli olduk artık 🤣 asla korkmayın doğumdan 21 yaşındayım ve canım çok azdır. Ben bile sağ salim ciktim enkazdan🤣🤣