Merhaba kizlarrr hastane odasindan yaziyorummm masalım kizim suan yanımda teyzeleri cok sükür cok sağlıklı tabi anne karnında biraz daralmış ve kordon dolanmis boynuna çok şiş ve mir doğdu fakat bi sorun olmadi cok şükür ❤🤲🏻 kizim 37+6 da istege bağlı spinal sezeryan ile dünyaya geldi ilk gebeligim ilk gözağrım aslında verilen tarihden 1 hafta önce doğduk teyzeleri cunku icerde cok daralmıştı kordonda üstüne neyse ben 10.01.22 de yani pazartesi gunu sancilarim cok oldugu icin doktorumla gorustum ve nst de sancilarim duzenli bi sekilde 45 50 ve 20 dakikada 3 defa 65 75 leri gordu doktorum hemen alinmasi gerektigini ve yarin sabah almasi gerektigini soyledi tabi bizde heyecan tavan allahdan herseyi hazirdi neyse kizlar öncelikle ben cok hercan yaptim istrk disi cok fazla titredim ama durdurulamiycak sekilde kendimi cok kastim ve suan o kasmanin agtilarini yasiyorum siz siz olun sakin kalmaya calisin birde sonda cok acitiyorrr 🤦🏼♀️🤦🏼♀️🤦🏼♀️ ama degisiyormus ben idrarimi yaptigim icin biraz zor girmis bana … neyse son olarakda 09.03 de girdigim ameliyatta 09.06 da masal kusum dunyaya geldi ve ben direkt öptüm kokladim gerisini zaten hatirlamiyorum mutlulukdan ❤🤲🏻 son birsey bebeklerim ameliyattan sonra ilk kalkis cok zor fakat saat basi yururseniz cok degil 1 2 dk bile yeter agrilariniz o kadar cabuk azaliyor ve bol bol kahveee 😘😘❤ uzun oldu hakkinizi helal edin 🤲🏻😘🍒🍓❤🥰