Nuryyy ben de 26 günlük anneyim, aynı seyi yasıyordum ta ki gaz cıkartırken uyumaya alıstı rahatladım. 8 günlükken gaz sancısı çekmez merak etmeyin, tabi rahat uyuması icin cıkarmanız şart.. suan emmeyi birazda duygusal olarak yapıyor. Bende kendi kendine düzens girdi. Eger memeden kestiğinizde aglamıyorsa sorun yok gaz cıkarırken pış pış vurun, alısır inşAllah 🤲🏻