32+2 yim
2 gündür gripten öksürüğüm vardı,bu sabahtan beri öksürüğüm azaldı ama karnımın içi öksürmekten acımış şuan en ufak öksürsem canım çok acıyor bebeğimi etkiler mi ya da hastaneye gitsem bu duruma bir şey yaparlar mı ? Bide aksine karnımda gaz var çıkmıyor çok rahatsız ediyor kaç saattir uyuyamadım bebeğimde kasılıyor bide göğsümden ıslaklık geliyor ne yapacağımı şaşırdım ya