Bende araştırmada İzzet beye gidiyorum medikarda Hatice hanıma gidiyorum medikar mı araştırma mı çok kararsız kaldım araştırmada doktor çok ilgilenemiyor medikarda ilgi alaka süper etrafımdaki kişilere soruyorum medikar en ufak bişeyde sezeryana alıyormuş araştırma da çok hijyenik değilmiş sanırım