1 cm açılmam ile günü dolduğu için normal doğuma alındım. Suni sancı verildi, lama yapıldı. Ne suyum gelmişti ne nişanım. O doğumhanedeki ebelerin dur dediğinde durmaması, her tarafta doğum sancısı çekenler. Her kadının doğum hikayesi başka beni de ancak tranva yaşamışlar anlar. Buraya yazıp kimseyi etkilemek istemem. 16 saatin sonunda sezeryana alındım. Diyeceğim şu, eğer baştan belliyse bir şeyler kendinizi zorlamayın her kadın her acı eşiği bir değil. Kızım yanımda çok şükür Rabbime hamdolsun her koşulda