Selam kızlar 👼🏻
Özelde muayene oldum, ama gelen zamlardan dolayı devlet hastanesinde doğum yapmayı düşünüyorum. 36+1 haftalığım. Çok geç olur mu bilmiyorum ama şimdiden muayene olup kayıt yapayım diye düşündüm. Bu doktorlarla muayene olan oldu mu yada doğumu gerçekleşen. İkiside ümraniye eğitim araştırma hastanesinde. İyi bi doktorla karşılaşmak istiyorum, zaten korkularım var 🥺 inşallah hepimizin hakkında hayırlısı olsun, hayırlı doğumlar olsuun hepimize..