Naciye89 buda doğru olabilir ☺️ Belki ben hamdiyi kullanmıyorum diye belirtseydi çocuk ama onu nqsıl takip edicek bu formda bi öğretmen arkadaşa denk gelmiştim oda ben genelde iki isimli şocuklara hangi ismini kullanıyosun diye soruyorum dedi o şekilde dwvranıyomuş mesela , gecen yıl 1. Sınıfa başlayan yeegenım var mesela onlarında yaka kartında isimleri yazıyo o şekilde geçirdi 1. Dönemi