Mvld11 37 haftalığım nst de sancım çıktı rektal tuşe yaptılr acılma yoktu fakat akşam nişanım geldi acaba tuşeden dolayı mı geldi yoksa kendiliğindenmi aranızda boyle bşy ysayan oldumu