Duyguseli_kz Karnın çıkana kadar yani seni rahatsiz edene kadar yüz üstü bile yatabilirsin sadece sirt ustu onerilmiyor cnku bebege giden kan akışı yavasliyormus . Sola yatman biraz daha iyi olur cunku bebege giden kan akisi daha rahat ilerliyormus . Ama sağa yatmaninda bir zarari yok yani gece ugurken sağa dönmüş olman seni panikletmesin ☺️ Ama önerilen sola yatmak 🤗 Bunun için youtubeden doktor kağan karatepenin videosunu izleyebilirsin . Ben ilk kizimda hep sola yatiyordum pimpirikligimden adamin videosunu izledim oh be dedim 🤭 ikincide daha rahatim .