MerveYesil Amniyon sıvısının yüksek olduğunu söyledi dr. Acaba nedendir yaşamış olan var mı bilgi verir misiniz?
Hakandeniz MerveYesil gebelik şekeriniz olabilir.Bana da yüksek dedi şekerim varmış.Diyet ve insülin kullanıyorum.son gittiğimde normal dedi.yediklerinize dikkat edin.