Omerasaf sevil hnm dan çok memnunlar var duydum ama sezeryan sonrası kontrole gittiğimde yasemin hnm yoktu o muayene etti alt tarafı ultrasonla bakıcak bir suratla geldi ne merhaba ne geçmiş olsun dikişlerin iyi dedi cıktı kapıdan eşim bile şok oldu ne biçim doktor diye o yüzden ben bu gebeligimde camlica erdeme gidicem