36+4 gunluk gebeyım doktorum ıdrarımda cıkan enfeksıyondan dolayı antıbıyotık ve fıtıl verdı fıtılın adı GYNO-LOMEXIN 600mg ovül antıbıyotıgı içtim ama fıtılı kullanmaya korkuyorum akıntım vardı gectı fakat kasıntı başladı aranızda kullanan varmı acaba