1prenses_1bebek benim de detaylı ultrasonda su fazlalığı çıktı. 10 gün sonra kendi doktoruma gidince o da aynısını söyledi. Şeker nedeniyle olabilirmiş. Şeker yüklemesi yapılacak. Onun sonucunu alana kadar da şeker, makarna, pilav, karbonhidrati kestik.