Busraaydiiin1 Merhaba kızlarrrr 20 haftalık olduk doktorumuz 300gr olduğunu söyledi sizlerin durum nasıl kaç gr oldu minikler 😇
serpilctn Busraaydiiin1 kilosunu bilmiyorum hala 🤭🤭 sende kasik ağrısı varmi canım benimde 20 haftalık
Busraaydiiin1 serpilctn Kasik ağrım yok ama sabahları yataktan kalktığımda bebeğin olduğu yer taş kesiliyor baya ağrı yapıyor sonra düzeliyor ama
Busraaydiiin1 serpilctn bebek büyüdükçe kasikta ağrı olur canım ayda 1 yada 2 kere falan oluyor bendede ama hergun ve şiddetli oluyorsa sende doktora görün Bi danış derim
serpilctn Busraaydiiin1 şiddetli değil mesela iki üç kere iğne batar gibi giriyor geçiyor 10 dk tekrar
Busraaydiiin1 serpilctn bence Bi sıkıntı yoktur hiç panik yapma rahim buyudugu için ağrı oluyordur. Bi sıkıntı olsa kanaman olur çünkü Sen doktor kontrolüne gittiğinde söyle yine Bi doktoruna için rahatlasın
minikdefnemm Busraaydiiin1 20 haftalık 322 gr demişti bi kaç gün oldu gideli şimdi salı günü detaylımız var bakalım kaç oldu minnak 🥰