Merhaba arkadaslar. Ben 3 yildir baza kullaniyorum ancak esyalarimda azaltmaya gittim bazamin altini bosallttim gereksiz ne varsa dagittim biyerlere verdim.
Simdi demir karyola almak istiyorum ckk begeniyorum. Kullanan memnun olan olmayan arti ve eksilerini yazabilir misiniz?
4 yillik evliyiz. Bazanin altina biseyler saklasigimda sanki yatak odamin cazibesini kaybettiğini dusunuyorum tam anlatamadim ama yani gecmis anilari uzuntuleri sevincleri odama doldurmus gibi hissediyorum yatak odamda sadece kıyafetlerimiz ve yatagimiz olmali diyerek sadelesmeye gittim . Bu sebee degistiriyorum . Onceden altinda kullanmadigim halilar gelinlik giyilmeywn kiyafetler falan vardi hepsinden kurtuldum rahatladim